Gnocchi di patate con salsa di pomodoro



Igår rensade jag lite på min dator och la över allt möjligt på min externa hårddisk, då passade jag såklart på att kika igenom alla bilder som redan är lagrade där. I mappen för 2009 hittade jag denna mumsiga kreation som jag smaskade på den 24 september samma år, hemmagjorda potatisgnocchi med tomatsås och mozzarella. Jag kommer ihåg att det var helt galet gott, kladdigt att göra men fantastiskt gott! Måste ta och göra det snart igen. Receptet är faktiskt Paolo Robertos och visades i Primo Paolo, jag kommer dock inte ihåg om jag såg programmet eller ej. I vilket fall som helst så hittar ni receptet här. Tro mig, det är värt att göra ett försök, smaklökarna kommer att tacka dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback