Mormor Magda



I början av Januari skrev jag om Mormor Magdas Därproducerade glass. Nu gör jag det igen eftersom jag längtar så tills dessa underbara glassigheter hamnar i en affär nära mig. Våren är ju faktiskt påväg även om det inte känns som det, idag är det till exempel mulet och kallt ute, men hoppet håller jag uppe. Här ovan ser ni bilder på smakerna Blåbärsdröm och Kakdeg, jag är helt galen i kakdeg så den ser jag fram emot och blåbär är ju inte helt fel det heller!

Jag läste också att Angela efterlyser kristallkronor till fabriken, hur fantastiskt fint låter inte det? Från mig är det inte långt till Jönköping och ifall det bjuds in till besök så kommer jag mer än gärna för att se den fabulösa lilla glassfabriken när den väl står klar.

Kommentarer
Postat av: Charlottes matblogg

Vilka häliga bilder. Ser riktigt gott ut med glass!

2011-04-01 @ 07:59:03
URL: http://vinomat.blogg.se/
Postat av: Lana Driagina

Tack för din kommentar! :) Du har så fina bilder! Kommer att följa din blogg! :)

kram

Lana

2011-04-02 @ 09:58:16
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback