Den med färgglada blommor

 
Denna har ni minsann inte sett än. Den blev färdigsydd i våras någongång och har blivit använd både på barndop och cafébesök. Välbeprövad modell som sitter bra.
 
Just nu suktar jag efter att beställa tyg till en infinityklänning, men jag drar mig lite för det eftersom ekonomin inte riktigt tillåter helgalna tygköp. Dessutom håller jag på att renovera ett gammalt skåp från 40-talet som jag köpt på loppis för 100 kronor. Skåpet kommer bli helt galet häftigt när det är klart, hoppas jag i alla fall. Det kommer nog upp en bild eller två när det är klart.

Kommentarer
Postat av: Claudia

Hejsan! fantastiska bakverk du gör! Jag undrar om du har ett bra recept på en ljus cappuccino mousse?

2012-10-22 @ 18:37:40
Postat av: Mamma

Så fin!

2012-10-23 @ 10:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback