Utvald

Wiie. Jag ska få vara med och testa Arlas nya smaksatta grädde, eller jag antar att jag ska få vara med eftersom jag har fått mail om att jag ska skapa mig ett konto på testsidan. Jag skrev om detta i den förra bloggen men vad jag tycker om dem får ni läsa här. 

Mina förhoppningar är att jordgubbssmaken inte ska vara för söt och artificiell. Chokladen bör inte heller smaka för "billigt", ni vet som sådana riktigt billiga chokladkakor som man kan köpa på Lidl.

Mums Mums (hoppas jag).


Kommentarer
Postat av: Mamma

Nej dom är ju jättegoda, jag fick smaka på Maxi för ett tag sedan. Chokladen smakar som en god mousse och jordgubben som glass nästan.

2010-11-25 @ 12:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback