Mormor Magdas Därproducerade Glass



Har ni hört om någonting så spännande som Mormor Magdas Därproducerade Glass? Av en slump hamnade jag på denna fina hemsida och kollade med spänning vidare. Angela och hennes man har börjat sitt äventyr mot en glassfabrik, hur underbart låter inte det? Ovan visas smakerna Mormor Magdas Perfekt Plommon och Mormor Magdas Avocado spetsad med Chili. Om inte glassen finns i butik när värmen kommer så får jag minsann ta och åka till Jönköping och jaga ifatt dem båda, för detta är glass jag vill smaka! Sorbet är ju en iskall historia som alltid får mig på fall så vi kan ju alltid hoppas att de kommer att bjuda på sådan också, i en underbar smakkombination.

Klicka dig vidare in på Mormor Magdas Därproducerade Glass och dröm er bort till en varm sommar med klarblå himmel och en smältande glass.

Bilderna har jag lånat från Mormor Magdas hemsida, se länken ovan.

Kommentarer
Postat av: Angela hos Mormor Magda

Hej Emilia!



Vad fantastiskt roligt att du hittat till oss och att du gillar vårt koncept!



Och superroligt att du ville uppmärksamma oss! Så himla fint skrivet, jag blir hur glad som helst!



Till sommaren hoppas jag absolut att Mormor Magdas Därproducerade Glass har hittat till din matbutik!



Vilken fin blogg du har! Jag blir alldeles salig! Den där tårtan i glas verkar supergod och vilken bra idé!



Kul att höra om Lottas bok! Jag vill också läsa den! Det var ju hon och gänget i Landet Brunsås som delvis inspirerade mig att dra i gång det här äventyret!



Ha det toppen!

mvh Angela

2011-01-08 @ 20:40:13
URL: http://www.darproducerat.se
Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår!

åh de där lät ju helt toppen!! : D

2011-01-08 @ 22:19:07
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: Ida Tallhed

jag tycker det är självklart att hjälpa om man kan med sånnadär småsaker! Ska man däremot ha en hel design så tar jag 200kr för att hjälpa, men då kostar de mig sjukt mycket tid ju! :D Men småsaker lite hit och dit hjälper jag gärna till med!

2011-01-09 @ 19:42:35
URL: http://idatallhed.se
Postat av: EmbLeM

Åh underbart mumsiga bilder! :D

2011-01-10 @ 23:01:08
URL: http://emblems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback