Mysfikorna (eller borde det vara mysflickorna?)



I fredags passade jag och Sandra på att ta en mysfika på Regnbågens konditori här i stan. Jag valde att smaska i mig det lilla konstverket här ovan. Innanför den härligt prickiga ytan fanns det hallonmousse och moussen som syns på toppen var med smak av lime, fantastiskt gott måste jag säga!

Dagen innan (alltså torsdags) var jag och fikade med Pauline och söta lilla Zelda. Då valde vi Vattenporten just för att det är enkelt att komma in med vagn där, men efter att ha uppdaterat min kunskap om utbudet på både Vattenporten och Renbågen så har jag konstaterat att jag hädanefter kommer att välja Regnbågen som förstaval när det kommer till fika. Jag har ju ingen barnvagn att ta hänsyn till men nog tyckte jag att det inte skulle vara större problem att få med sig en in.

Massor med mys, fika och flickor. Ja det blir ju mysflickorna :)

Kommentarer
Postat av: Anna

oojjj den ser stor ut eller är det bara som det ser ut?

2011-03-07 @ 20:38:16
Postat av: © sarastille

Hej! Just nu har jag en tävling på min blogg där du som tävlar kan vinna en inbjudan till bloggsvar. Imorgon (Lördag) kväll drar jag EN vinnare. För att vara med och tävla, skriv EN kommentar i tävlingsinlägget och STÄLL EN FRÅGA TILL MIG I MIN BLOGGSVAR. Ha en bra helg :) kram

2011-03-18 @ 15:21:30
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback