På agendan



Jag har verkligen inte bakat på evigheter nu, men det kommer det att bli ändring på. Det är nämligen så att jag och Malin ska julbaka på söndag och det ska bli riktigt mysigt. Vad som står på schemat får ni se senare, men jag kan lova att det blir en hel del godsaker.

På bilden ser ni de trattkantareller som jag plockade i höstas, la ut på tork runt om i hela lägenheten och sedan stoppade i en burk i väntan på att ätas upp. Sedan är ju världens bästa accessoar med på bilden också - en missekatt och inte vilket missekatt som helst, utan den utomordentligt söta Atta.

Kommentarer
Postat av: Malin

ska bli riktigt skoj att baka :) å nu har jag ju ett plåtställ med så vi har gott om plats i köket :D

2011-11-26 @ 10:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback