Brun lunch



Igår fick det bli rester till lunch, bruna rester. Jag rullade hemmagjorda köttbullar för första gången i mitt liv i tisdags, jag är inte jätteförtjust i köttbullar och därav har det inte blivit av att jag gjort så många. Till köttbullarna hade vi kokt potatis och gräddsås, brysselkål hade varit underbart till men den har jag redan ätit upp. Igår stekte jag den potatis som blev över eftersom micrad potatis verkligen inte är en hit. Köttbullarna var i alla fall helt okej även fast det slank ner lite väl mycket salt i dem.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men då, har du gjort köttbullar, kryss i taket:)

2011-11-17 @ 10:39:06
Postat av: Emelie

Vad gott det ser ut!! =D

2011-11-17 @ 16:45:59
URL: http://emellay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback