Ytterligare en päronpaj

 
Eftersom pajen i förra inlägget var en riktigt höjdare så bestämde jag mig för att göra samma till tepartyt som jag hade tillsammans med alla jobbtjejerna. Detta blev resultatet. Jag skulle nog ha skalat päronen, men jag bakade på tid. Från det att jag satte igång med bakningen hade jag en timme på mig att avsluta, så går det när man är seg dagen innan. Jag han göra två pajer (denna och en variant utan mandel), små fina cupcakes och en smarrig frosting. Minst sagt powerbakning med andra ord. Cupcakesen får ni se en annan dag när jag har skrivit ner receptet, jag kan lova er att det är ett riktigt höjdarrecept.
 
Ha nu en fortsatt härlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback