Nöt- och marängrulltårta

 
Jag gillar dig, min blogg, det gör jag verkligen. På senare tid har du dock fått hamna i skymundan för att ge plats åt nytt jobb och en hel hög med händelser. Jag har hunnit snöa in på andra hobbys och ibland till och med fått lägga alla hobbys åt sidan för någonting annat. Det är trist. Inte är det så att jag har slutat baka, det har bara inte blivit lika mycket som innan. Men kanske, kanske så har känslan kommit tillbaka. Känslan av att ha lite extra tid över till dig, min blogg. Jag ska starta med något inlägg ibland, så kanske jag får lust att uppdatera dig lite oftare.
 
Nöt- och marängrulltårta, gjord på ett recept som jag har förlagt någonstans i gömmorna. Jag hoppas att jag hittar det igen, för så god som denna är, det vill man ha igen!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Trevligt att du är tillbaka i bloggen, vet ju hur bra du är på att baka;)

2014-03-17 @ 09:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback