Fruktfavoriter



Idag är det måndag igen och det innebär sista tillfället för "starta-eget-kursen" som jag har gått i sex veckor nu. Kvällen bjuder på ett företagsspel och det ska bli riktigt skoj.

Ute finns det knappt ett enda löv kvar på träden och det känns riktigt rått ute, vilket är en perfekt anledning att stanna inne och göra lite nytta. Mellan allt nyttogöra och jobbsökande så smaskar jag på clementiner, de börjar bli riktigt smarriga nu och jag har en stor skål på soffbordet som är fyllt med frukt. I bakgrunden skymtar två bamsestora sharonfrukter som jag inhandlade för ett par dagar sedan. Sharon och clementiner måste vara mina fruktfavoriter just nu. Vilka är era?

Kommentarer
Postat av: sarah

fin bild =) älskar den frukten ..

allt bra ?

2011-10-31 @ 16:35:43
URL: http://klarahs.blogg.se/
Postat av: emelie

det där är min absoluta favoritfrukt såhär års. LOVEIT!

2011-11-03 @ 12:47:19
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback